fbpx

For en bank & finans kunde har vi behov for 1-2 teamledere.

Som teamleder er det ønskelig at du har erfaring med smidig metodikk og endringsstyring. Du skal holde oversikt over teamets aktiviteter og prioriteringer og rapportere fremdrift. Viktige egenskaper du har er evnen til å ivareta god kommunikasjon mellom alle interessenter samt være god til å fasilitere møter og diskusjoner. Du bør ha erfaring med teamledelse knyttet til komplekse tekniske løsninger.

Dialog med leverandøren foregår på engelsk og du må derfor være god i både norsk og engelsk, skriftlig og muntlig.

Hovedoppgaver
– Lede teamet i henhold til smidig metodikk
– Gjøre løpende prioritering av oppgaver sammen med teamet
– Sikre effektive prosesser og god informasjonsflyt
– Inspirere og motivere teamet
– Fasilitere møter og diskusjoner
– Avdekke og strukturere brukernes behov
– Kvalitetssikring og nyttestyring
– Rapportere framdrift i intern styringsstruktur i henhold til gjeldende krav og forventninger

Rolle: Teamleder

Kompetansekrav:
– erfaring med smidig metodikk og ledelse av smidige utviklingsteam
– erfaring fra større utviklingsprosjekter
– erfaring med behovsanalyse og strukturering av behov
– erfaring med bruk av Jira, Confluence og Git
– God forståelse for komplekse tekniske løsninger og integrasjoner
– Evne til å drive frem omforente løsninger og prioriteringer der det er mange interesser involvert
– Gode norsk- og engelsk- kunnskaper

Det er ønskelig med:
– erfaring fra komplekse tekniske løsninger, gjerne innenfor offentlig/bank/finans
– relevante sertifiseringer

Høres dette spennende ut? Da gleder vi oss til å høre fra deg!

Ikke nøl med å kontakte Johan om du har spørsmål, eller søk på stillingen direkte via skjemaet nedenfor.

Søk enkelt med CV og søknad i skjemaet

Fyll inn skjemaet: