fbpx

Norsk Helsenett i Oslo søker dyktige 1.linje Supportkonsulenter til et langvarig oppdrag!

Vi søker to 1.linje Supportkonsulenter som skal betjene 1.linje i Norsk Helsenett og bistå med IT-teknisk support for deres kunder. Henvendelsene skal besvares via telefon og elektronisk via NHNs sakssystem. Åpningstiden er kl.08.00-15.45 og det er avgjørende at konsulentene er pålogget telefonen i denne perioden (med unntak av lunsj). Det er mange ulike kunder og løsninger å sette seg inn i da de i dag har lite felles infrastruktur og plattformer. Det er ulike AD-løsninger, arbeidsflater, driftssoner m.m. for de ulike kundene. Det er mye å sette seg inn i så det er viktig at man lett tilegner seg ny kompetanse og at man har et godt kompetansenivå i utgangspunktet NHNs dokumentasjon finnes i Confluence og brukes som oppslagsverk i feilrettingen i tillegg til at man selv må påregne å dokumentere ved behov.

Det er viktig at konsulentene har utpreget serviceinnstilling, samt at de er systematiske, strukturerte, effektive og innehar stor arbeidskapasitet. Det forventes også at konsulentene er positive og utadvendte med god evne til å videreformidle kunnskap til andre.

Rolle: 1.linje Supportkonsulent
Kompetansekrav:
– Erfaring fra 1.linje telefon-support fra et større IT-miljø kreves
– Teknisk kompetanse og god erfaring på minimum 2.linje nivå. Dette for å komme raskt i gang med selvstendig arbeid
– Personlig egnethet blir vektlagt
– Gode referanser fra tilsvarende prosjekter/leveranser
– Flytende norsk, både muntlig og skriftlig
– Behersker engelsk, både muntlig og skriftlig

Evalueringskrav:
– ITIL-sertifisering er ønskelig
– God kompetanse på Active Directory er viktig
– God kompetanse på Microsoft-produkter generelt, og gjerne også Azure-AD og Office 365
– God kompetanse på terminalserver/citrix-miljøer

Høres dette interessant ut? Vi ser frem til å høre fra deg!
Kontakt Johan om du har spørsmål til oppdraget.

Søk enkelt med CV og søknad i skjemaet

Fyll inn skjemaet: