IT-supportkonsulent søkes for 1. og 2. linje support-engasjement, MS-teknologier m.m.!


For en spennende kunde og et stort selskap søker vi en IT-supportkonsulent for arbeid på 1. og 2. linje support. De ønsker noen som kan starte snarlig på et 6 mnd. engasjement. Dersom samarbeidet fungerer bra så vil dette kunne utvikle seg til å bli et langvarig samarbeid. Dersom dette ikke er aktuelt for deg, så referer oss gjerne til noen du kjenner.

Det er ønsket med noen som har god softwareforståelse, relevant utdanning, og noen års profesjonell arbeidserfaring. De bruker Microsoft-teknologier, og det er relevant å ha erfaring med Office 365, AD samt andre MS-teknologier.

De har en stor brukergruppe, og det er snakk om alt av IT-support-hjelp overfor disse brukerne. De ønsker noen som har lyst til å lære, som kan lære seg deres system og så hjelpe deres brukere/kunder. Det er viktig at denne personen er service-minded, og er i stand til å sette seg inn i ulike problemstillinger og forstå hvordan de henger sammen.

Eksempel på arbeidsoppgaver:
– De har flere møterom, og det kan bli aktuelt å yte service på disse. F.eks. fikse projector, storskjerm m.m.
– Reise ut til kunder og hjelpe dem
– Opprette lisenser for brukere i Office 365
– Installere applikasjoner/installasjon av diverse software via programvaresenter
– Sette opp Skype for Business og besvare supporthenvendelser i den sammenhengen
– Brukerproblem med å logge på m.m.

Arbeidslokasjon: Oslo.
Språk: Norsk/engelsk
Stillingsprosent: 100%
Oppstart: ASAP
Varighet: 6 mnd. med mulighet for forlengelse og/eller ansettelse

Høres dette spennende ut?

Da er det bare å ta kontakt!

Send oss følgende på Johan@norway-consulting.no:
– Din CV (helst i Word)
– Når du tidligst kan begynne

Ser fram til å høres!

Mvh. Johan Lossius
Daglig leder
Norway Consulting AS

Mobil: +47 465 19 838
Email: Johan@norway-consulting.no

    Interessert i oppdraget?
    Fyll ut skjemaet, så tar vi kontakt asap.

    Legg ved CV