Inntil tre utviklere søkes til NHN i Oslo. (Fokus på .Net)


Heisann!

Vi søker Inntil tre utviklere til Norsk Helsenett i Oslo.

NHN ønsker å leie inn erfarne back-end utviklere til digitale tjenester på helsenorgeplattformen. Helsenorge er plattformen for “Pasientens netthelsetjeneste” – en felles inngang til innhold og tjenester fra den offentlige helsetjenesten. De som får oppdraget, skal inngå i Scrum-team. Arbeidsoppgavene omfatter utvikling, videreutvikling og forvaltning av tjenester på helsenorge.no.

Rolle: Utvikler

Kompetansekrav:
– høyere IT-utdanning på minimum bachelornivå.
– Minimum 5 års arbeidserfaring som utvikler
– erfaring med .NET, C#, ASP.NET, .Net.Core
– erfaring med TFS og Git
– erfaring med meldingsbaserte systemer
– erfaring med enhetstesting og testdrevet utvikling
– fokus på å skrive ryddig og sikker kode og holde egen kompetanse oppdatert
– erfaring med smidig/agil prosjektgjennomføring

Evalueringskrav:
– erfaring med datamodellering, utvikling av API-er og batch-jobber
– erfaring med relasjonsdatabaser
– erfaring med distribuerte systemer, tjenesteorientering, integrasjoner, og meldingskøer
– erfaring med teknisk løsningsdesign
– erfaring med JavaScript, HTML, CSS og React eller tilsvarende JavaScript-biblioteker
– erfaring med testdrevet utvikling, ende-til-ende testing, par-programmering
– kjennskap til OWASP top 10/ASVS
– erfaring med løsninger som har strenge sikkerhetskrav og kryptering/signering
– erfaring med Episerver
– erfaring fra helsesektoren, Direktoratet for e-helse og helsenorge.no

Lokasjon: Oslo
Oppstart: 01.01.2022
Varighet: 31.06.2022 + 6 mnd forlengelse
Stillingsprosent: 100%
Språk: Norsk

Det hadde vært flott om du kunne bistått her!

Send oss følgende på gitle@norway-consulting.no:
– CV (helst i Word)
– Din timepris
– Når du tidligst kan begynne

Ser fram til å høres!

Mvh. Gitle Garnes
Delivery Lead
Norway Consulting AS

Mobil: 471 48 733
Email: gitle@norway-consulting.no

    Interessert i oppdraget?
    Fyll ut skjemaet, så tar vi kontakt asap.

    Legg ved CV