fbpx

Norway Consulting AS

Her er en spennende og langvarig UX oppgave i etablert finansmiljø

BESKRIVELSE AV OPPDRAGET 

Norges Bank har behov for bistand til UX rådgivning og utvikling av design og front-end for våre kommunikasjonsløsninger som www.norges-bank.no og intranett. Omfang i perioden vil variere i intervallet 20 – 100% som kan være fordelt på ulike resurser.

ANSVAR OG OPPGAVER

Oppgavene inkluderer, men er ikke endelig avgrenset til:

  • lnteraksjonsdesign og brukeropplevelse
  • Grafisk design i henhold til Norges Banks og visuelle profil
  • Brukerundersøkelser
  • Universell utforming

Oppgavene vil bli løst i tett samarbeid med Norges Banks kommunikasjons- og IT faglige miljø.

HOVEDKVALIFIKASJONER OG FERDIGHETER

Kompetanser:

Utdanning: Dokumentert utdanning innen i interaksjonsdesign, universell utforming, tjenestedesign, grafisk design, informatikk, eller lignende.

Erfaring:

Erfaring fra prosjekter- eller oppdrag i offentlig sektor en fordel. Dokumentert erfaring med UX-designprosjekter, gjerne for lignende bransjer eller målgrupper.
Erfaring med brukertesting, innsiktsarbeid og iterativ design.

Verktøykunnskap:

Behersker Figma, Illustrator, Azure DevOps

Personlige egenskaper:

  • Kvalitetsbevisst
  • Fremoverlent
  • Lagspiller
  • Sterk muntlig og skriftlig formidlingsevne

Spesielle krav
Det kreves tilfredsstillende vandel, ordnet privatøkonomi og sikkerhetsgodkjenning etter Norges Banks regelverk.

Rasmus C. Lossius

Send CV

Søk enkelt med CV og søknad i skjemaet

Fyll inn skjemaet:​